Перевір себе (тестові завдання з української мови з 5-11 клас)

        Моніторингові завдання відповідають вимогам програми для загальноосвітніх навчальних закладів з української мови 5-11 класів. Якщо ти хочеш перевірити рівень своїх знань, то берись до виконання цих завдань.

Моніторингові завдання

Українська мова 5 клас
1.       Яким за метою висловлення є подане речення?
Завжди поважай свій рідний край та отчий дім.
A.      Питальне.
Б.     Спонукальне.
B.      Розповідне.
 2. Яке речення відповідає такій схемі: де? == які? ______.
A.      Тихий вітер шелестись листям.
Б.       Сонце сідає за обрій.
B.      На клумбі розцвіли ніжні незабудки.
3.  У якому з наведених речень є  звертання?
A.      Наша школа потопає в зелені.
Б.      Щодня я йду знайомою вулицею.
B.      Друзі, не забуду я вас ніколи.
4. У якому словосполученні слово «теплий» ужите в переносному значенні?
A.      Теплий одяг.
Б.      Теплий клімат.
B.      Теплий погляд.
5. Які з наведених слів є синонімами до слова «дружба»?
A.      Радість, сміх.
Б.      Смуток, печаль.

B.      Сміливість, відвага.


 Олімпіада 
з української мови та літератури
10 клас

Українська мова ( 0,5 б)

1. В алфавітному порядку записано всі слова в рядку:

А ранок, ракурс, радість, розумний;

Б  обличчя, облік,опера, окружний;

В мереживо, місяць, морква, молодь;

Г палітра, праска, проба, програма.

2. Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка:

А джаз, сумʼяття, магній, болючий;

Б щабель, велюр, повітряний, їдять;

В каміння, клятва, діяльність, грюкіт;

Г віяло, заєць, конферансьє, виорати.

3. На перший склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ:

А олень

Б донька

В спина

Г цінник

4. Чергування приголосних звуків за словозміни можливе в обох словах рядка:

А аптека, алича;

Б мураха, праця;

В миша, безпека;

Г допомога, подруга.

5. Літера е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

А вул…чка, оч..рет, ч..мпіон, юр..сдикція;

Б ф..стиваль, гр…чаний, пл..тиво, в..чоріти;

В зам..рехтіти, гус..ниця, л..вада, т..раж;

Г ал..горія, скл..піння, ш..ренга, дон..чка.

6. Літеру с треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

А ..твердження, ..краю, ..худнути;

Б ..ведений, ..хитрувати, ..чавити;

В ..пресувати, ..формувати, ..літати;

Г ро..хитати, ..жувати, ..ковзати.

7. Спрощення в групах приголосних треба позначити на письмі в усіх словах рядка:

А балас..ний, перехрест..ний, зліс..ний;

Б свис..нути, не навис..ний, пес..ливий;

В тиж..невий, тріс..нути, захис..ник;

Г навис..но, провіс..ник, хвас..нути.

8. Орфографічну помилку допущено у варіанті:

А протестні настрої

Б кандидатські іспити

В комендантська година

Г виїздне засідання.

9. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

А темр..ява, валер..янка, Прип..ять;

Б пан..американський, в..язка, тр..юк;

В роз..ївся, хлоп..ятко, надвечір..я;

Г дріб..язковий, п..яльця, перед жнив..яний.

10. Знак мʼякшення не треба писати в усіх словах рядка:

А Ул..яна, промін..чик, тварин..ці;

Б бояз..кий, ковз..кий, різ..бяр;

В Луган..щина, угорс..кий, брин..чати;

Г чотир..ма, брун..ці, пот..марений.

11. Власну назву треба брати в лапки, ОКРІМ:

А священний Коран

Б зупинка Вокзальна

В Шевченків Кобзар

Г літак Мрія.

12.  З великої букви треба писати прикметник у рядку:

А  Ш(ш)шевченківський стиль

Б  Ш(ш)шевченківська премія

В Ш(ш)шевченківська земля

Г Ш(ш)шевченківська епоха


 

2 коментарі:

  1. Дуже дякую. Матеріал дуже корисний. Ркомендую!

    ВідповістиВидалити
  2. Щось згадала, щось повторила. Перевірила свої знання! Дуже сподобалися завдання.

    ВідповістиВидалити