Агітбригада Юних пожежників
1.
Вас приветствует дружина
«Приборкувачі вогню».
По известной всем причине
Собрались мы здесь друзья.
2.
Сотни лет из года в год
Учим строгих правил свод.
3.
То ли память слабовата,
То ли лень их соблюдать.
4.
Но пожары продолжают
В Украине полыхать.
Сценка
Учень-хлопчик з
пляшкою Коли сидить у кріслі, грає на планшеті і фоном звучить повідомлення по
телевізору про пожежну ситуацію в Україні (місті).
Хлопчик
-
Ет, діло – пожежа, звідки їй взятись. У школі про правила
і по телевізору замість цікавинок про правила говорять. Набридло!
І тут з рук хлопчини випадає пляшка з напоєм
і ллється на електрод роти, іскриться і
димить шнур (бенгальський вогонь).
Танець Вогню або вогонь і Пожежник
або
Звучить сирена,
з’являється пожежник або агітбригадівці, або Вогонь.
Вогонь
-
Я вогонь, я ворог ваш і друг завзятий
Живу у кожному будинку й хаті
І я не винен в тім, що ви
Зробили крок у бік біди.
Розробка виховної години, присвяченої річниці
заснування міста Кривого Рогу
Мета: розширити знання учнів про виникнення і
заснування рідного міста, ознайомити з основними аспектами літературного життя
міста, залучати учнів до співпраці у вивченні історичного минулого і героїчного
сьогодення Кривого Рогу.
Обладнання: герб міста, виставка книжок, малюнки, грамзапис пісні «Лицом к огню» про
металургійний комбінат у виконання Й. Кобзона.
План:
1. Таким був початок…
2. Про герб міста.
3. Легенди нам повідають.
4. Рослинний і тваринний світ рідного краю.
5. «Майстри натхнення».
6. Вулиці розкажуть нам…
7. Кросворд.
Виховна
робота у 7-А класі
Згідно з Положенням про класного керівника
навчального закладу системи загальної середньої освіти (затверджено
Міністерством освіти і науки України 06.09.2000, наказ №434), класний керівник
здійснює свою діяльність відповідно до основних завдань загальної освіти,
спрямованих на:
·
Виховання громадян України;
·
Формування особистості учня, його наукового світогляду, розвитку його
здібностей і обдарувань;
·
Виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів,
почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов’язків, прав і свобод
людини і громадянина;
·
Виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і
звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу та інших
народів;
·
Виховання свідомого ставлення до свого здоровя та здоровя інших громадян як
найвищої соціальної цінності, формування
засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного
здоровя учнів.
Керівні положення й основні вимоги до організації
виховного процесу визначені в таких документах:
ü Конституція України;
ü Конвенція ОООН про права дитини;
ü Закон України «Про освіту», «Про
загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту»;
ü Національна програма «Діти
України»;
ü Концепція громадянського
виховання особистості в умовах розвитку української державності;
ü Положення про класного керівника
навчального закладу системи загальної середньої освіти;
«Громадянське виховання особистості в умовах розвитку
української державності» (2000-2012рр)
СЛАВА ШЕВЧЕНКА - СЛАВА УКРАЇНИ
Ведуча; Прийшла весна, а разом з
нею велике свято для України і українців по всій землі. 9 березня День
народження Т.Г.Шевченка. Не можна уявити Україну без Великого Кобзаря. Як не
можна уявити землю без хліба, небо - без сонця. Шевченко став символом
незнищеності українського народу. Який не змогли поставити на коліна ні
золотоординці., ні бундючна польська шляхта, ні російський та австрійський
царат, ні німецько-фашистські загарбники.
І нині « нам треба голосу
Тараса», як ніколи. Голосу люблячого, ласкавого, доброго - до матері й дитини,
до трудящої людини, згорьованої і втомленої. Нам треба гнівного голосу Тараса —
до всіх нероб і бюрократів. До всіх, кому недорога наша пам’ять і наше життя,
хто дбає не про людей. А про власну вигоду; нам конче треба, щоб Шевченкове
слово жило в серці кожної людини, щоб Тараса знали і шанували в кожній родині,
в кожній оселі, щоб шана була всенародною, втіленою в слові, пісні, у мармурі і
граніті; щоб усе нам нагадувало Шевченкові слова - знати «чия правда, чия
кривда і чиї ми діти».
Шевченкове
слово будило, кликало, підносило. Слава Великого Кобзаря була великою ще за його життя. Читати далі....
ТЕМА: ВІНОЧОК НАРОДНИХ ІГОР.
МЕТА: поглиблювати знання учнів про
українську усну народну
творчість, зокрема ігри; через гру виховувати почуття
поваги до товариша по грі, шанобливе ставлення до національних культурних
надбань нашого народу; формувати національно свідому особистість.
Обладнання: плакати з національними
етнографічними мотивами, народні українські мелодії, маски, що символізують
різних тварин.
ХІД ЗАХОДУ
I.
Вступне слово про народну гру.
Слово вчителя.
Шановні діти,
гості нашого заходу. Сьогодні ми з вами поринемо в цікавий світ дитинства,
невід’ємною частиною якого є гра.
Ігри,
зародившись в прадавні часи, розвиваючися, вбирали риси різних суспільних
формацій, життєвих укладів. Водночас зберегли ознаки й свого давнього
походження.
Колись ігри побутували і
серед дорослих, деякі з них становили елемент обрядів. Ще у XIX ст. Чимало з
них побутувало як серед дітей, так і серед дорослої молоді.
Слово
вчителя.
•••
Будь-яка гра - чи то
рухлива, чи з елементами драматизації — дає поштовх фантазії й творчій уяві,
але мистецьке, художнє начало більшою мірою властиве, безперечно, іграм
драматичним.
Найдавнішими за походженням
є хороводні ігри, що колись були частиною весняного календарного обряду і які
ще до сьогодні подекуди виконуються саме навесні. Це ігри землеробської праці,
в яких і в слові і в пластиці рухів відтворюється сівба, зростання, збирання,
обробка різних рослин. Пісні у хороводних іграх прості, легкі для
запам’ятовування.


Дуже дякую за доступно викладений матеріал! Рекомендую!
ВідповістиВидалитиЦікаво! Багато корисних речей дізналася. Є чим поділитися з учнями.
ВідповістиВидалити